keskiviikko 27. elokuuta 2014

Kuka muu muka?!

kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.

tiedätkö on keveempää twiittaa yksin edellä aikaa
tehdä juttui joita kollegoist ei oo tekemään lainkaan
puolet opettajist ei tajuu twiittaamisest mitää
ennen twiitin päästämistä pitäs kirjalliset pitää
vaikka kuinka koitatte, niin ette te kiinni saa
mä kuljen lalussa hissukseen, kantelen pädii
ne on trendejä mitä mä luon
ja mitkään säännöt ei pysty pitämään mua
älä esitä, älä kysele tyhmii
Jartsaa et parhaana päivänäskää kykene hyhmiin
moni ope väittää omaavansa lalun parhaan ceeveen
mä kelasin valtaa ens vuonna aamuteeveen

ota mallia, ota, ota mallia
tee niin kuin mä, ota mallia
kuka muu muka, kuka kuka muu muka, Ja-jari
luukuta!

kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.
jos et mun twiittii tajuu
se meinaa, että sulla ei oo tekstitajuu
kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.
jos et mun twiittii tajuu
se meinaa, että sulla ei oo tekstitajuu

opena mä kuljen pädi kourassa, ne sanoo mua twitter-guruks
olen niin fashion et abit huuteli ihkumuruks
nyt media tituleeraa jalkapallofaniksi
mut kutsuu samaan hengenvetoon tietokirjailijaksi
abrakadabra simsalabim
tytöt ilmestyy mun luokkaan, miks itse liikahtaisin
nuorii ekavuoden pirkkoi, coolei abitytymirkkui
esseit, tutkielmii, referaattei, tekstitaitoi tai arvostelui
kouluviikon jälkeen usein sipissä - oon rikki
nykyään opettajainhuoneessakin oon vippi
oon niin leija, lennän täysin omilla leveleillä
edes Timo Mäkinen ei tiedä juttui ennen mua
mut välillä tää haippi pännii
mul on 44 abia, kaikil ällii

ota mallia, ota, ota mallia
tee niin kuin mä, ota mallia
kuka muu muka, kuka kuka muu muka, Ja-jari
luukuta!

kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.
jos et mun twiittii tajuu
se meinaa, että sulla ei oo tekstitajuu
kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.
jos et mun twiittii tajuu
se meinaa, että sulla ei oo tekstitajuu

meinaan kaikki enkat rikkoo, kirjotan kunnes kustantajii irtoo
tänä vuonna teen taas hilloo, lehdet vertaa diegoon
kirjakaupas haluu mainokseen mun nimen alle
teen tän kirjan nyt hei, pitäkää ideanne
en tee mitään mistä en kunnolla tiedä
nää leffat ja levyt, ne on tulossa vielä
duunaan mitä jehut duunaa, haluutte mut hallitukseen
mut pyöritän laluu jo muutenki - peruspullaa

ego on I S O
kuljen pädi kädessä O F C
ooo ooo o ou
edelleen mul B M W
kukaan muu ei kruisaa sillee
ooo ooo o ou

kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.
jos et mun twiittii tajuu
se meinaa, että sulla ei oo tekstitajuu
kuka muu muka, kuka muu muka Jari E.
jos et mun twiittii tajuu

se meinaa, että sulla ei oo tekstitajuu




Rakkain terveisin,
viime vuoden abien lähetystö

1 kommentti:

  1. Tämä on niin mahtava, että pitäisi kuulla ihan live-versio! Pystyykö järjestämään?

    VastaaPoista